O zadávání kreativní práce (Lumír Kajnar & Michael Petrus)
Většina lidí alespoň někdy zadává práci kreativním profesionálům. Ať už jde o grafiku, web nebo stavbu domu, spolupráce s kreativci má svoje specifika. Jak moc být v zadávání konkrétní vs. jak moc nechat tvůrčí svobody? Jak najít kreativce, který vás “chápe”? Jak naopak jako kreativec přistupovat ke klientům? O tom se dnes dozvíte.
V rozhovoru s Lumírem a Michaelem se dozvíte:
● Co je to kreativní zadání
● Komu a k čemu slouží
● Kdo má sestavovat kreativní zadání
● Jak si vybrat kreativního člověka
Michael Petrus
Michael má 12 let zkušeností v kreativním průmyslu. Je ilustrátor a kreativní produkční ve vlastním studiu profiKOMIKS, které pomáhá firmám odlišit se a vysvětlit své služby klientům kreslenou nebo animovanou formou. Michael se rovněž zabývá mentoringem kreativních profesionálů na volné noze.
Lumír Kajnar
Lumír se specializuje na vizuální branding, vytváření brand identity a veškeré propojení designu a komerční komunikace. V reklamě pracuje od roku 2000. Je několikanásobným držitelem ocenění z festivalů Golden Drum v Portoroži, cen Louskáček, vítězem Young Lions Cannes za Českou