Síla osobních projektů při prodeji služeb a produktů
Práce kreativce by neměla být složená pouze z placených zakázek, ale také z osobních projektů. Jejich důležitost se promítá do mnoha oblastí jako je marketing, trénink, networking, ale také motivace, tvůrčí vývoj, pasivní příjem apod. Pojďme si o tom zadiskutovat živě.
- Epozida Osobní kreativní projekty vyřeší několik problémů naráz
- 100 Headlines for 100 Days.
- Hledání obrázků od Lusym #HledejOriginal, #najdiLusym
- Podcastové vyprávění o Lusym: #VaseJmenoJeVaseZnacka o hledání obrázků: Jak se propagovat bez peněz.
Podpoř naši tvorbu
100 Kč
Každá kačka dobrá!
200 Kč
Injekce přímo do kreativního obsahu!
500 Kč
Wow!! Jseš frajer(ka)!
Proč chceme podpořit? Na co ty peníze použijeme? Najdeš na stránce podpora.
Kromě bonusových materiálů produkujeme samostatný seriál pro #KreativniKreatury, poskytujeme audiozáznam jako podcast, děláme streamy, Tomáš má pohádkově-vyprávěný podcast o kreativním podnikání, a Michal šéfuje platformě pro digitální komiksy Nanits a kurzy pro kreativní profíky.