Kreativní Kreatury
Menu
  • Epizody
  • Extraktury
  • Streamy
  • Bonus
  • Podcast
  • ​
  • ​
  • ​
  • Autoři

Klienti často neví, co ve skutečnosti potřebují.

Like Tweet +1 Pin it URL

Audio verze

Máte pocit, že vaši klienti občas nevědí co chtějí? Může to být vaše chyba! Zkuste na to jít od lesa a vytvořte si kreativní zadání. Přečtěte si podrobný Michaelův článek o kreativním zadávání.

Tomáš věnoval tomuto tématu v podcastu epizodu Zákazníky je potřeba vzdělávat.

► Michael Petrus: www.michaelpetrus.com
► Tomáš Sobel: vasejmenojevaseznacka.cz

--

Nevím si rady a chci poradit se svým kreativním podnikáním? Nedaří se mi sbírat zákazníky tak jak potřebuju? Chci poradit osobně! Stačí si vybrat, jestli mě víc zajímá poradenství kreativních profesionálů od Michaela Petruse, nebo od Tomáše Sobela. Taky nám můžete dát vědět prostřednictvím kontaktního formuláře.

--

▬ SLEDUJTE KREATURY! ▬
✔ Instagram: Kreativni_kreatury
✔ Facebook: Kreativní kreatury skupina
✔ Příhlásit k odběru videí na YouTUBE .

--

► Hudba: Jan Votoupal ♫ (h.votoupal@gmail.com)
► Jingle: Jana Kovárníková
► Design: Michael Petrus
► Záznam: Petr Hrubeš ihary.cz
► Zvuk: Tomáš Sobel

► Další pomoc: Týna Sataryová, Eliška Libovická, Tomáš Sedlár, Markéta Brecherová

Mohlo by vás zajímat

Umění versus řezničina: jak se vypořádat se zásahy klienta do vaší práce Umění versus řezničina: jak… Co je umění a co je řemeslo? Jak překousnout, že vám klient mluví do toho, co děláte? Kde je hranice mezi technickou a kreativní prací? Může umělec za svou práci chtít zaplaceno? A má právo reklamní grafik dělat umění? Je výsledek jeho placené práce uměním?
Kdy přejít na volnou nohu a jak začít podnikat s minimálním rizikem Kdy přejít na volnou nohu a… Mám si vzít půjčku, dát výpověď v práci, vzít hypotéku na byt a všechno vsadit na podnikání? Nebo je lepší po večerech při práci hledat klienty, kteří začnou tvořit základnu zákazníků? Jak přistoupit k přechodu na volnou nohu?
Jak rozšířit svoje publikum, získat nové zakázky i zákazníky Jak rozšířit svoje publikum,… Marketing nemusí být jen otázka sypání peněz do reklamy na Facebooku, Googlu nebo Seznamu. Můžete využít svůj čas a schopnosti pro svůj prospěch a zviditelnit se mnohem více, než za peníze.
Co obnáší být kvalitním ilustrátorem a kreativním podnikatelem Co obnáší být kvalitním… Dobře odvést kreativní práci samo o sobě nestačí. To je samozřejmost. Začátek. Tím pro vás začíná další část závodu. Nezbývá než sebrat síly a vydat se směrem k cíli.
Jak stihnout všechnu práci a dokončit rozpracované projekty Jak stihnout všechnu práci a… Kreativní práce sebou nese spoustu nástrah. Na každém kroku se vás něco snaží rozptýlit. Jak si uspořádat den, abyste nejen něco udělali, ale zároveň dokončili rozpracované úkoly?
Jak na osobní značku, aneb brand není jen logotyp a barvy Jak na osobní značku, aneb… Typografie, správné logo, barvy... Tím vším se má člověk chuť zabývat, když tvoří svoji osobní značku. O tom to však je až na posledním místě. Daleko podstatnější jsou věci, které nemusí být vidět pouhým okem.
Jak rychle odpovídat na e-maily Jak rychle odpovídat na e… Jak rychle odpovědět na e-mail zákazníkovi, aby to nebylo zbytečně brzo ani kriticky pozdě? Co mám dělat, když se nudím a zrovna sedím u počítače? Je dobré být v e-mailové komunikaci pohotovým partnerem?
Jak by měl vypadat portfolio web a jak si ho vytvořit Jak by měl vypadat portfolio… Jak strukturovat portfolio web, aby přilákal co nejvíce potenciálních zákazníků a maximálně zvětšil publikum? Portfolio web je jako rozcestník. Využijte toho!
Mám se jako ilustrátor specializovat? Mám se jako ilustrátor… Kreativní podnikatel, který pracuje sám na sebe, musí v sobě skloubit několik profesí. I přesto (nebo možná právě proto) potřebuje svoje kreativní dovednosti budovat jednu po druhé. Ne všechny naráz.
Zabíjí technologie duši umění? Zabíjí technologie duši umění? Jsou moderní technologie hrozba pro kreativní proces? Má se skutečný umělec a pravý tvůrce vyvarovat novotinám? Nebo je to všechno jinak?
Musím mít jako tvůrce školu v oboru, abych dostal zakázky? Musím mít jako tvůrce školu v… Musím mít střední, nebo vysokou školu v oboru, abych neměl problém lákat zákazníky? Pomůže mi titul k oslovení většího publika? Můžu se vůbec vzdělávat sám?
Upoutávka na druhou sérii Upoutávka na druhou sérii Máme pro všechny kreativní kreatury další porci videí! Zase jsme se zavřeli do sklepa a natočili nějaké to povídání a rozumy, které jsme za svou praxi nasbírali.
Jak se dostat z kreativního bloku a tvůrčí krize Jak se dostat z kreativního… Existují kreativní bloky či krize? Nebo je to jen výmluva licí, co nemají dost disciplíny? Stávají se kreativní bloky i profíkům? Narýsoval Jan Tleskač plány kola při prvním sezení?
Osobitý styl vs. flexibilita: Co je svatý grál a co prokletí? Osobitý styl vs. flexibilita:… Mít unikátní styl, který každý hned rozezná? Nebo dokázat napodobit styl kohokoli jiného? Jaké jsou nevýhody obou přístupů?
Jak se vypořádat s prokrastinací a povzbudit kreativitu Jak se vypořádat s… Jak přestat prokrastinovat a dokončit rozdělanou práci.
Jak spočítat cenu za kreativní práci? O kolik peněz si říct klientovi? Jak spočítat cenu za… Jak stanovit cenu za kreativní práci a něco si při tom vydělat?
Jak si říct o víc peněz? Cenotvorba kreativní práce, část druhá Jak si říct o víc peněz?… Cenotvorba, druhá část: jak vyjednat lepší honorář a říct si o více peněz.
Jak začít podnikat na volné noze, prvních 9 kroků pro kreativní profese Jak začít podnikat na volné… Jak začít podnikat na volné noze? Na co by kreativní podnikatel neměl zapomenout? Devět nejdůležitějších kroků pro úspěšný start.
Vyjednávání o ceně, kdy dávat slevy a nepřijít o zisk Vyjednávání o ceně, kdy dávat… Cenotvorba kreativní práce #3: Slevotvorba. Aneb jak dávat slevu jen tehdy, když ji opravdu dát chcete a stále si vydělat dost peněz.
Jak kritizovat a přijmout kritiku bez zbytečných emocí Jak kritizovat a přijmout… Jak někomu říci, že jeho práce není na dostatečné úrovni? Jak akceptovat, že vás někdo kritizuje a nepropadnout depresi?
Jak stanovit cenu za licenci a k čemu jsou licence díla Jak stanovit cenu za licenci… Kreativní práce pro různé klienty nemá stejnou hodnotu. Licence pomáhá lépe stanovit honorář za výtvor.
Je třeba míti mentora? Jak mi pomůže osobní poradce? Je kouč sprosté slovo? Je třeba míti mentora? Jak mi… Kouč, mentor, poradce. Je jedno jak tomu budete říkat. Když poradí a pomůže, ušetří čas a navede na správnou cestu je k nezaplacení.
#KreativniKreatury: Třetí série - Upoutávka #KreativniKreatury: Třetí…
Kolega není konkurence, aneb musíme si pomáhat Kolega není konkurence, aneb…
Jak si jako kreativní profesionál udělat pořádek v organizování práce Jak si jako kreativní… Jaké programy, vychytávky a nástroje používat k organizaci práce? Kde se inspirovat?
Nebojte se chybovat za účelem zdokonalování své tvorby i podnikání Nebojte se chybovat za účelem… Chyby jsou nejlepší zkušenost.
Jak na networking když se stydíte, ale potřebujete zákazníky Jak na networking když se… Jak přistupovat k networkingu? Co když se stydíte a nechcete se s nikým bavit? Kde začít?
Pravidelnost pro kreativce prakticky. Urychlete svůj kariérní růst Pravidelnost pro kreativce… Pravidelně, vytrvale, krok za krokem, centimetr za centimetrem k většímu publiku a kreativnějšímu tvoření.
Osobní kreativní projekty vyřeší několik problémů naráz Osobní kreativní projekty… Co všechno mi mohou pomoci zvládnout osobní projekty?
Proč bychom měli přemýšlet o práci v kreativním týmu? Proč bychom měli přemýšlet o… Práce v týmu pomůže všem.
Stanovování cílů v kreativním podnikání. Proč podnikáš? Stanovování cílů v kreativním… Motivace ke kreativnímu podnikání může být různá. Pokud do toho jdete jen pro peníze, budete se hodně divit.
Práce v týmu na dálku: co když kolega sedí na druhé straně Země? Práce v týmu na dálku: co… Každý má jiné pracovní návyky. Někdo třeba miluje „voňavé“ jídlo a dělá s ním radost celé kanceláři. Může takový člověk pracovat jinde a přispět k lepší atmosféře kanclu?
Nahoru
Facebook Instagram Youtube JuicyFolio
  • Informace o ochraně a zpracování osobních údajů