Kreativní Kreatury
Menu
  • Epizody
  • Streamy
  • Tipy
  • Extraktury
  • Bonus
  • Podcast
  • Konzultace
  • Podpora
Facebook Instagram Youtube

Mám se jako ilustrátor specializovat?

Like Tweet Pin it URL

Audio verze

Být specialista nebo generalista? Co je lepší? Kdy je vhodné zvolit specializaci a naopak. Jak pracovat na projektech, co tě skutečně baví a kdy je lepší rozhodnout se pro Brouka Pytlíka. Nejen o specializovaném zaměření se v tomto díle pobavíme.

Podpoř naši tvorbu

Podpoř nás přímo nebo zakoupením podpůrného balíčku v našem e-shopu

podpořte nás jednorázově s použitím QR kódu…

…nebo pravidelně na pickey.cz

100 Kč

Každá kačka dobrá!

200 Kč

Injekce přímo do kreativního obsahu!

500 Kč

Wow!! Jseš frajer(ka)!

Proč chceme podpořit? Na co ty peníze použijeme? Najdeš na stránce podpora.

 

  

► Michael Petrus: www.michaelpetrus.com
► Tomáš Sobel: vasejmenojevaseznacka.cz

--

Nevím si rady a chci poradit se svým kreativním podnikáním? Nedaří se mi sbírat zákazníky tak jak potřebuju? Chci poradit osobně! Stačí si vybrat, jestli mě víc zajímá poradenství kreativních profesionálů od Michaela Petruse, nebo od Tomáše Sobela. Taky nám můžete dát vědět prostřednictvím kontaktního formuláře.

--

▬ SLEDUJTE KREATURY! ▬
✔ Instagram: Kreativni_kreatury
✔ Facebook: Kreativní kreatury skupina
✔ Příhlásit k odběru videí na YouTUBE .

--

► Hudba: Jan Votoupal ♫ (h.votoupal@gmail.com)
► Jingle: Jana Kovárníková
► Design: Michael Petrus
► Záznam: Petr Hrubeš ihary.cz
► Zvuk: Tomáš Sobel

► Další pomoc: Týna Sataryová, Eliška Libovická, Tomáš Sedlár, Markéta Brecherová

Mohlo by vás zajímat

Budoucnost tvůrčích profesí s AI: Jak se adaptovat na změnu Budoucnost tvůrčích profesí s AI: Jak se adaptovat na změnu Začíná být masové nasazení umělé inteligence do kreativních oborů jejich koncem, nebo novým začátkem?
Jak dosáhnout schválení designu klientem skrze efektivní prezentaci práce Jak dosáhnout schválení designu klientem skrze efektivní prezentaci práce Postupy a praktické tipy pro úspěšnou prezentaci výstupů své grafické práce klientům tak, aby vše bylo plně pochopeno a práce byla schválena.
Jak rozpoznat tender, postupovat a být v něm úspěšní Jak rozpoznat tender, postupovat a být v něm úspěšní Tender není pro každého. Když v tom ale umíte chodit a víte jak se prosadit, může to být skvělá zkušenost.
Jak získávat věrné klienty pro dlouhodobou spolupráci Jak získávat věrné klienty pro dlouhodobou spolupráci Dlouhodobé vztahy, do kterých se investuje více energie je jednodušší udržovat, než znovu budovat.
Klienti často neví, co ve skutečnosti potřebují. Klienti často neví, co ve skutečnosti potřebují. Říkáte si: „Teda ten klient! Co to zase vymyslel?! On je úplně...“ Nezkušený, je to slovo které hledáte. Klient jde totiž za vámi, aby jste se o něj postarali v rámci svojí odbornosti. Protože často vůbec netuší, co by měl chtít. Je na vás, abyste ho to naučili a ukázali mu cestu.
Jak na osobní značku, aneb brand není jen logotyp a barvy Jak na osobní značku, aneb brand není jen logotyp a barvy Typografie, správné logo, barvy... Tím vším se má člověk chuť zabývat, když tvoří svoji osobní značku. O tom to však je až na posledním místě. Daleko podstatnější jsou věci, které nemusí být vidět pouhým okem.
Kdy přejít na volnou nohu a jak začít podnikat s minimálním rizikem Kdy přejít na volnou nohu a jak začít podnikat s minimálním rizikem Mám si vzít půjčku, dát výpověď v práci, vzít hypotéku na byt a všechno vsadit na podnikání? Nebo je lepší po večerech při práci hledat klienty, kteří začnou tvořit základnu zákazníků? Jak přistoupit k přechodu na volnou nohu?
Stanovování cílů v kreativním podnikání. Proč podnikáš? Stanovování cílů v kreativním podnikání. Proč podnikáš? Motivace ke kreativnímu podnikání může být různá. Pokud do toho jdete jen pro peníze, budete se hodně divit.
Jak rozšířit svoje publikum, získat nové zakázky i zákazníky Jak rozšířit svoje publikum, získat nové zakázky i zákazníky Marketing nemusí být jen otázka sypání peněz do reklamy na Facebooku, Googlu nebo Seznamu. Můžete využít svůj čas a schopnosti pro svůj prospěch a zviditelnit se mnohem více, než za peníze.
Co obnáší být kvalitním ilustrátorem a kreativním podnikatelem Co obnáší být kvalitním ilustrátorem a kreativním podnikatelem Dobře odvést kreativní práci samo o sobě nestačí. To je samozřejmost. Začátek. Tím pro vás začíná další část závodu. Nezbývá než sebrat síly a vydat se směrem k cíli.
Jak stihnout všechnu práci a dokončit rozpracované projekty Jak stihnout všechnu práci a dokončit rozpracované projekty Kreativní práce sebou nese spoustu nástrah. Na každém kroku se vás něco snaží rozptýlit. Jak si uspořádat den, abyste nejen něco udělali, ale zároveň dokončili rozpracované úkoly?
Jak si jako kreativní profesionál udělat pořádek v organizování práce Jak si jako kreativní profesionál udělat pořádek v organizování práce Jaké programy, vychytávky a nástroje používat k organizaci práce? Kde se inspirovat?
Jak by měl vypadat portfolio web a jak si ho vytvořit Jak by měl vypadat portfolio web a jak si ho vytvořit Jak strukturovat portfolio web, aby přilákal co nejvíce potenciálních zákazníků a maximálně zvětšil publikum? Portfolio web je jako rozcestník. Využijte toho!
Jak spočítat cenu za kreativní práci? O kolik peněz si říct klientovi? Jak spočítat cenu za kreativní práci? O kolik peněz si říct klientovi? Jak stanovit cenu za kreativní práci a něco si při tom vydělat?
Jak si říct o víc peněz? Cenotvorba kreativní práce, část druhá Jak si říct o víc peněz? Cenotvorba kreativní práce, část druhá Cenotvorba, druhá část: jak vyjednat lepší honorář a říct si o více peněz.
Vyjednávání o ceně, kdy dávat slevy a nepřijít o zisk Vyjednávání o ceně, kdy dávat slevy a nepřijít o zisk Cenotvorba kreativní práce #3: Slevotvorba. Aneb jak dávat slevu jen tehdy, když ji opravdu dát chcete a stále si vydělat dost peněz.
Jak stanovit cenu za licenci a k čemu jsou licence díla Jak stanovit cenu za licenci a k čemu jsou licence díla Kreativní práce pro různé klienty nemá stejnou hodnotu. Licence pomáhá lépe stanovit honorář za výtvor.
Jak rychle odpovídat na e-maily Jak rychle odpovídat na e-maily Jak rychle odpovědět na e-mail zákazníkovi, aby to nebylo zbytečně brzo ani kriticky pozdě? Co mám dělat, když se nudím a zrovna sedím u počítače? Je dobré být v e-mailové komunikaci pohotovým partnerem?
Zabíjí technologie duši umění? Zabíjí technologie duši umění? Jsou moderní technologie hrozba pro kreativní proces? Má se skutečný umělec a pravý tvůrce vyvarovat novotinám? Nebo je to všechno jinak?
Musím mít jako tvůrce školu v oboru, abych dostal zakázky? Musím mít jako tvůrce školu v oboru, abych dostal zakázky? Musím mít střední, nebo vysokou školu v oboru, abych neměl problém lákat zákazníky? Pomůže mi titul k oslovení většího publika? Můžu se vůbec vzdělávat sám?
Upoutávka na druhou sérii Upoutávka na druhou sérii Máme pro všechny kreativní kreatury další porci videí! Zase jsme se zavřeli do sklepa a natočili nějaké to povídání a rozumy, které jsme za svou praxi nasbírali.
Jak se dostat z kreativního bloku a tvůrčí krize Jak se dostat z kreativního bloku a tvůrčí krize Existují kreativní bloky či krize? Nebo je to jen výmluva licí, co nemají dost disciplíny? Stávají se kreativní bloky i profíkům? Narýsoval Jan Tleskač plány kola při prvním sezení?
Osobitý styl vs. flexibilita: Co je svatý grál a co prokletí? Osobitý styl vs. flexibilita: Co je svatý grál a co prokletí? Mít unikátní styl, který každý hned rozezná? Nebo dokázat napodobit styl kohokoli jiného? Jaké jsou nevýhody obou přístupů?
Jak se vypořádat s prokrastinací a povzbudit kreativitu Jak se vypořádat s prokrastinací a povzbudit kreativitu Jak přestat prokrastinovat a dokončit rozdělanou práci.
Umění versus řezničina: jak se vypořádat se zásahy klienta do vaší práce Umění versus řezničina: jak se vypořádat se zásahy klienta do vaší práce Co je umění a co je řemeslo? Jak překousnout, že vám klient mluví do toho, co děláte? Kde je hranice mezi technickou a kreativní prací? Může umělec za svou práci chtít zaplaceno? A má právo reklamní grafik dělat umění? Je výsledek jeho placené práce uměním?
Jak začít podnikat na volné noze, prvních 9 kroků pro kreativní profese Jak začít podnikat na volné noze, prvních 9 kroků pro kreativní profese Jak začít podnikat na volné noze? Na co by kreativní podnikatel neměl zapomenout? Devět nejdůležitějších kroků pro úspěšný start.
Jak kritizovat a přijmout kritiku bez zbytečných emocí Jak kritizovat a přijmout kritiku bez zbytečných emocí Jak někomu říci, že jeho práce není na dostatečné úrovni? Jak akceptovat, že vás někdo kritizuje a nepropadnout depresi?
Je třeba míti mentora? Jak mi pomůže osobní poradce? Je kouč sprosté slovo? Je třeba míti mentora? Jak mi pomůže osobní poradce? Je kouč sprosté slovo? Kouč, mentor, poradce. Je jedno jak tomu budete říkat. Když poradí a pomůže, ušetří čas a navede na správnou cestu je k nezaplacení.
#KreativniKreatury: Třetí série - Upoutávka #KreativniKreatury: Třetí série - Upoutávka
Kolega není konkurence, aneb musíme si pomáhat Kolega není konkurence, aneb musíme si pomáhat V případě spolupráce toho všichni dokážeme víc, než když si budeme navzájem škodit. Nebo je to jinak?
Nebojte se chybovat za účelem zdokonalování své tvorby i podnikání Nebojte se chybovat za účelem zdokonalování své tvorby i podnikání Chyby jsou nejlepší zkušenost.
Jak na networking když se stydíte, ale potřebujete zákazníky Jak na networking když se stydíte, ale potřebujete zákazníky Jak přistupovat k networkingu? Co když se stydíte a nechcete se s nikým bavit? Kde začít?
Osobní kreativní projekty vyřeší několik problémů naráz Osobní kreativní projekty vyřeší několik problémů naráz Co všechno mi mohou pomoci zvládnout osobní projekty?
Proč bychom měli přemýšlet o práci v kreativním týmu? Proč bychom měli přemýšlet o práci v kreativním týmu? Práce v týmu pomůže všem.
Pravidelnost pro kreativce prakticky. Urychlete svůj kariérní růst Pravidelnost pro kreativce prakticky. Urychlete svůj kariérní růst Pravidelně, vytrvale, krok za krokem, centimetr za centimetrem k většímu publiku a kreativnějšímu tvoření.
Práce v týmu na dálku: co když kolega sedí na druhé straně Země? Práce v týmu na dálku: co když kolega sedí na druhé straně Země? Každý má jiné pracovní návyky. Někdo třeba miluje „voňavé“ jídlo a dělá s ním radost celé kanceláři. Může takový člověk pracovat jinde a přispět k lepší atmosféře kanclu?
Nahoru
JuicyFolio
  • Informace o ochraně a zpracování osobních údajů